اجتماعی فرهنگی

چگونه مربی زندگی خود باشیم؟

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۴ ب.ظ

"پیشرفت و تحول، بدون تغییرات غیرممکن است و آنهایی که نمی­توانند آلودگیها را از پنجره ذهنشان پاک کنند و افکارشان را تغییر دهند، هیچ چیز را نمی­توانند تغییر دهند."

چگونه مربی زندگی خود باشیم؟

1. نیروی رهاسازی(رهاسازی فیزیکی- رهاسازی فکری- رهاسازی احساسی- رهایی از وابستگی­ها)


بر نوشــتـه هیــچ بنویســـد کســی ... یـــا نهالـــه کــارد انـــدر مَغرِســی

کاغذی جوید که آن بنــوشته نیسـت ... تخم کارد موضعی کـه کشتــه نیسـت

ای بـرادر موضــع نــاکشتـــه بــاش ... کـاغـــذ اسپیـــد نابنـوشـتــه بــاش


2. نیروی آگاهی(ادراک- تصورات- انتظارات) ... راه رفتن روی آتش

(آگاهی عامل اصلی خلاقیت در جهان است. بدون آن، هیچ چیز ظهور نخواهد کرد.)


3. نیروی انرژی(دنیا یک آینه است و چهره هر کس را به خودش منعکس می­کند.)

شما همانند یک ماهواره هستید. اگر آنچه را که می­گیرید دوست ندارید، همواره این اختیار را دارید که آنچه را که ارسال می­کنید تغییر دهید.

افکار من

احساسات من

انرژی ­ای که تولید

می­شود

من نمی­توانم.

خجالت- ترس

دافع- مقاوم

پشتوانه لازم برای عمل کردن را ندارم.

ناامیدی- اندوه- غم

سنگین - تاریک

چرا دیگران می­توانند؟

خشم و عصبانیت- حسادت

آزاردهنده- اضطراب ­آور

من قدرت خوشحال کردن خودم را دارم.

امید- رضایت- شادی

اعتماد- انعطاف ­پذیری

 

4. نیروی قصد و نیت(افکار خود را بر آنچه که قصد دارید به وجود آورید، متمرکز کنید و به طور دائم ارتعاشات انرژی خود را با انرژی خواسته خود هماهنگ نگاه دارید و شاهد نشانه ­های رسیدن آنچه که می­خواهید، از طریق منبع خلاقیت باشید.)

نیات شما کلید به کارگیری قوانین آرزو و اراده است. شما هیچ کاری را بدون منظور انجام نمی­دهید، چه از آن باخبر باشید یا نباشید.


5. نیروی انتخاب(شما در انتخاب آزادید، اما انتخاب امروز شما تعیین کننده آنچه در فردای زندگی­یتان خواهید داشت و خواهید بود و خواهید کرد، می­باشد.)

ما معمولاً آزادانه انتخاب نمی­ کنیم بلکه بر پایه عاداتمان انتخاب می­کنیم.

در چرخه زندگی شما، هر لحظه، یک انتخاب است و هر یک از انتخابهای شما نتیجه­ای در پی دارد.

در هنگام هر انتخابی دو سوال از خود بپرسید:

الف) آیا این انتخاب در شأن من هست؟

ب) آیا شأن و مقام من را بیشتر می­کند و درستی و تمامیت من را حفظ می­کند؟


6. نیروی عشق(عشق ضربان محکم ارتعاش است و نیروی خلاق­ای است که بدون آن، زندگی شما از تهی بودن رنج می­برد و با آن زندگی شما با گرمی و رضایت مرتعش می­شود.)


شاد و سربلند باشید...

  • shadi shadi

نظرات  (۱)

خوشم اومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی